Procedura retur magazin fizic

Sunt doua situatii.

1. Cand avem suma necesara returului incasata in acea zi.(adica avem produse vandute pana la momentul returului):

- din smartbill POS cautam bonul initial- dupa data si valoare, se selecteaza, se apasa butonul retur, se poate storna si doar un articol, in cazul in care au fost achizitionate mai multe articole pe bonul respectiv.

Aici puteti vizualiza cum se efectueaza aceasta actiune: https://www.youtube.com/watch?v=wzsdUSj9W0I - va rog sa urmariti acest video.

- trebuie printat Nir-ul creat si pus la actele contabil impreuna cu bonul initial si dispozitia de plata tiparita de casa.

2.Cand nu sunt vanzari pana la momentul returului:

- se va face o factura storno, in care se adauga produsele returnate cu - . Si ulterior se va face si dispozitia de plata catre client. 

In cazul schimbului de marimi se va proceda exact la fel, se va face mai intai returul pe marimea initiala si ulterior un alt bon cu marimea potrivita.

Ați găsit acest articol util?